2011. január 7., péntek
















Én is terméket váltottam. Ennek sztem minden kozmetikusnál eljön az ideje.







Jobb, bővültebb termékkel ellátott termékcsaládot találtam. Nagyon sokat gondolkodtam rajta, mivel is lehet a régi, kedves vendégeimnek még jobbat nyújtani, és esetleg újabb vendégeket becsalogatni hozzám, a kozmetikába.

Ez az új termékcsalád vis. két új termékcsalád, német gyártású, megbízható, és sok oldalú. .



Ez a két család a Dr. Rimpler(nem véletlenül), és az Isabelle Lancray.


Minden bőrtípusnak megfelelő. Ugyanúgy a problémás bőrök ápolására, a vízhiányos bőrök ápolására, az öregedő bőrökre kiváló.

A Vitamina termékekkel nagyon szép eredményeket tudunk elérni. Mivel gazdag "C" vitaminban, így antioxidánsban is dús. Most télvíz idején kiváló a bőr szárazsága ellen, ráncodásra. Szolárimozó vendégeimnek is szoktam ajánlani, mert külsőleg is kíváló a "C" vitamin.

Legyező ecsetes masszázshoz is alkalmazom, amit a vendégeim nagyon szeretnek.










Ez a termék gyors segítség a felpuffadt, karikás szemekre. Zselé állagú, hamar beszívódik nem hagy zsíros foltot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése